ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH INFORMACÍ

Společnost ProSeneo s.r.o. Vás informuje, v souladu s článkem 13 Nařízení EP a rady EU č. 2016/679 (dále jen „Obecné nařízení“) jako subjekt údajů o problematice zpracování a ochrany Vaších osobních údajů takto:

1. Správce osobních údajů

Správcem osobních údajů je:
ProSeneo s.r.o., se sídlem Krabošická 84, Voděrádky, 251 01 Říčany, IČ: 05027489, zapsaná u Městského soudu v Praze, spisová značka C 257230,
kontaktní e-mail: havlikova@proseneo.cz, tel.: 725 843 743.
Pokud máte jakékoli dotazy ke zpracování údajů, obraťte se na nás prostřednictvím výše uvedených kontaktů.

2. Jaké osobní údaje zpracováváme
  • Klienti: identifikační a kontaktní údaje, zdravotní a sociální informace nezbytné k poskytování péče, údaje o kontaktních osobách a rodině.
  • Rodinní příslušníci a kontaktní osoby: jméno, příjmení, kontakt, vztah ke klientovi.
  • Uchazeči o zaměstnání: životopis a související dokumenty (vzdělání, praxe, kontakty).
  • Dodavatelé a partneři: identifikační a kontaktní údaje, platební údaje, údaje o zástupcích.
3. Účely a právní základy zpracování

Vaše údaje zpracováváme pouze v rozsahu nezbytném pro:

  • plnění smlouvy a poskytování služeb – zajištění ubytování, péče, stravování a souvisejících služeb,
  • plnění právních povinností – např. povinnosti vyplývající ze zákonů o sociálních službách, účetnictví či pracovněprávních předpisů,
  • oprávněné zájmy správce – např. ochrana majetku a bezpečnosti, zajištění kvality služeb,
  • souhlas subjektu údajů – zejména u zpracování, které není povinné (např. použití fotografií klientů nebo zaměstnanců na webu či sociálních sítích).
4. Příjemci osobních údajů

Osobní údaje mohou být zpřístupněny:

  • zaměstnancům správce, kteří je nezbytně potřebují ke své činnosti,
  • poskytovatelům IT a účetních služeb, právním a daňovým poradcům,
  • zdravotnickým pracovníkům a institucím, pokud je to nutné pro péči o klienta,
  • orgánům veřejné správy, pokud to stanoví zákon.
5. Doba uchování
  • Klienti: po dobu trvání smluvního vztahu a následně dle zákonných lhůt (např. zdravotnická dokumentace, účetní doklady).
  • Rodinní příslušníci: po dobu trvání pobytu klienta a zákonných archivačních lhůt.
  • Uchazeči o zaměstnání: nejdéle 6 měsíců od ukončení výběrového řízení, pokud neudělí souhlas s delším uchováním.
  • Dodavatelé: po dobu trvání smluvního vztahu a zákonných archivačních lhůt.
6. Vaše práva

Máte právo:

  • požadovat přístup ke svým osobním údajům,
  • požadovat opravu či doplnění nepřesných údajů,
  • požadovat výmaz nebo omezení zpracování,
  • vznést námitku proti zpracování,
  • požadovat přenositelnost údajů (pokud je to technicky možné),
  • odvolat souhlas, pokud je zpracování na souhlasu založeno,
  • podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).
7. Zabezpečení údajů

Osobní údaje chráníme organizačními a technickými opatřeními tak, aby nemohlo dojít k jejich ztrátě, zneužití nebo neoprávněnému přístupu. Přístup k údajům mají jen osoby, které je nezbytně potřebují.

8. Závěrečná ustanovení

Tyto zásady jsou účinné od 1. 1. 2025. Jejich aktuální verzi vždy naleznete na našich webových stránkách.